پودر پاپریکا از گیاه پاپریکا به دست می‌آید و به عنوان یک ادویه در غذاهای مختلف به کار می‌رود. این ادویه دارای رنگ قرمز تا قرمز تند و طعم شیرین و تند است. پودر پاپریکا معمولاً از دانه‌های خشک شده پاپریکا ساخته می‌شود که قبل از ساخت پودر، پوست، بذر و هسته‌های آن حذف می‌شوند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت عمده پودر پاپریکا| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر پاپریکا از گیاه پاپریکا به دست می‌آید و به عنوان یک ادویه در غذاهای مختلف به کار می‌رود. این ادویه دارای رنگ قرمز تا قرمز تند و طعم شیرین و تند است. پودر پاپریکا معمولاً از دانه‌های خشک شده پاپریکا ساخته می‌شود که قبل از ساخت پودر، پوست، بذر و هسته‌های آن حذف می‌شوند.

قیمت عمده پودر پاپریکا| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



اين ادويه غذايي داراي خواص ضدالتهابي، ضدبيماري قلبي، ضدسرطاني و آنتي‌اكسيداني است. به علاوه، پودر پاپريكا حاوي ويتامين‌هاي A و E، آهن، پتاسيم و فيبر است. پودر پاپريكا در بسياري از غذاهاي مختلف مانند سس‌ها، كنسروها، نان، سبزيجات، مرغ، گوشت و ماهي استفاده مي‌شود.

قيمت عمده پودر پاپريكا| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت پودر پاپريكا-قيمت هر كيلو پاپريكا-قيمت پاپريكا خشك خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت عمده پودر پاپريكا را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت عمده پودر پاپريكا| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت عمده پودر پاپريكادر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت پودر پاپريكا-قيمت هر كيلو پاپريكا-قيمت پاپريكا خشك با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت عمده پودر پاپريكا را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت عمده پودر پاپريكا| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت عمده پودر پاپريكاو قيمت پودر پاپريكا-قيمت هر كيلو پاپريكا-قيمت پاپريكا خشك كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت عمده پودر پاپريكا| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پاپريكا چيست؟
اين ماده از تركيبي از فلفل هاي خشك ساخته شده است كه شامل فلفل دلمه اي شيرين و فلفل قرمز تند هم مي شود. پاپريكا انواع گوناگوني دارد و از اين ادويه هم به عنوان چاشني انواع غذاها و هم رنگ دهنده استفاده مي شود. بيشتر انواع فلفل پاپريكا از مجارستان و اسپانيا مي آيد و طعم آن شيرين، تند يا دودي است. معمولاً نوع فلفل هايي كه براي تهيه پودر پاپريكا استفاده مي شوند و طعم آن ها، مزه و عطر نهايي ادويه پاپريكا را تشكيل مي دهند. اين ادويه در مجارستان و اسپانيا طرفداران بيشماري دارد و در انواع غذاهاي آن ها استفاده مي شود.
پاپريكا چه مزه اي دارد؟
بسته به نوع پاپريكا، طعم آن مي تواند از ملايم و شيرين تا تند و دودي متغير باشد مهم ترين عامل براي طعم پاپريكا، به چگونگي توليد آن بستگي دارد. براي تهيه پاپريكايي كه طعمي شيرين و ملايم دارد، دانه ها و غشاي دروني فلفل برداشته مي شود؛ به اين صورت فلفل فاقد ماده كپسيسين مي شود، كپسيسين همان ماده اي است كه باعث تندي فلفل قرمز و ديگر انواع مي شود.
براي تهيه پاپريكاهاي تند، برخي از دانه ها و غدد كپسيسين (يا رگ ها) را حذف نمي كنند تا به همراه فلفل خشك شود و بعد از آن پودر پاپريكا توليد مي شود. براي تهيه پاپريكاي دودي نيز، فلفل ها را پيش از پودر كردن، دود مي دهند.
كاربرد پودر پاپريكا چيست؟
نوع پاپريكا (شيرين، تند يا دودي) نحوه استفاده از آن را در آشپزي تعيين مي كند. وقتي از پاپريكايي كه طعمي ملايم دارد استفاده مي كنيد، اصولاً طعم نهايي غذاي شما تغيير چنداني نخواهد كرد و در واقع استفاده از آن بيشتر جنبه رنگ دهي به غذاي شما را خواهد داشت بنابراين مي توانيد از اين نوع پاپريكا براي تزئين ماست و خيار يا پيش غذاهايي مانند حمص (پاپريكاي تفت داده شده در روغن) استفاده كنيد.
انواع پاپريكا كه طعم شيرين يا تند دارند بيشتر به عنوان ادويه استفاده مي شوند و خصوصاً در ميان اروپائيان طرفداران زيادي دارند. از پاپريكاي شيرين يا تند مي توانيد براي تهيه خوراك مرغ و گولاش (يك نوع خوراك كه تركيبي از گوشت و سبزيجات است.) استفاده كنيد.
در اكثر دستورالعمل تهيه انواع خوراك ها ادويه پاپريكا مستقيماً به دستور غذا اضافه مي شود، اما براي اينكه طعم، عطر و رنگ پاپريكا كاملاً آزاد شود، ابتدا بايد آن را در كمي روغن تفت داد. فقط مراقب باشيد كه هنگام تفت دادن ادويه پاپريكا، حتماً بايد حرارت ملايم باشد و مدت زمان تفت دادن هم خيلي كوتاه باشد زيرا در غير اين صورت، طعم شيرين و مطبوع آن تلخ خواهد شد.
پودر پاپريكا در چه غذاهايي استفاده مي شود؟
همان طوركه قبلاً اشاره كرديم پودر پاپريكا با طعم ملايم بيشتر به عنوان رنگ دهنده استفاده مي شود. اين ادويه خوشرنگ با طعم ملايم معمولاً با كمي روغن تفت داده مي شود و سپس روي غذاهايي مانند خوراك لوبيا، عدسي، انواع آش و سوپ و همين طور ماست و خيار و… به عنوان تزئين و طعم دهنده مورد استفاده قرار مي گيرد. هم چنين از انواع تند يا شيرين پاپريكا، بسته به ذائقه مي توانيد براي تهيه خوراك مرغ، گولاش، خوراك لوبيا و انواع خورش ها نظير قيمه، خورش كاري و… استفاده كنيد. هم چنين براي برخورداري از طعم ملايم و رنگ زيباي اين ادويه مي تواند در تهيه انواع املت ها از آن بهره ببريد يا حتي به عنوان تزئين و رنگ دهنده نيمرو از آن استفاده كنيد.
پودر پاپريكا يك ادويه بسيار مناسب براي استفاده در مواد طعم دهنده انواع كباب هاست. خصوصاً اگر نوع دودي اين ادويه به مخلوط طعم دهنده هاي كباب گوشت و جوجه كباب اضافه شود، كباب شما علاوه بر برخورداري از يك طعم بهشتي، رنگ زيبايي را نيز به خود خواهد گرفت.
چنانچه مايل به تهيه پيتزاي خانگي هستيد هم مي توانيد از اين ادويه براي تهيه سس آن استفاده كنيد تا نان پيتزا علاوه بر برخورداري از يك رنگ قرمز طبيعي، طعمي منحصر به فرد نيز به خود بگيرد.
هم چنين اين ادويه در انواع همبرگر، مرغ و ماهي سوخاري و انواع سس ها از اهميت ويژه اي برخوردار است. بسياري از كارخانه هاي سوسيس و كالباس سازي نيز از اين ادويه در فرآورده هاي خود استفاده مي كنند، با اين حال چنانچه مايل هستيد سوسيس و كالباس خانگي تهيه كنيد، از اين ادويه غافل نشويد. هم چنين در غذاهايي مانند فلافل و سوسيس بندري نيز ادويه پاپريكا مي تواند طعم و رنگ به يادماندني به شما بدهد.
قيمت عمده پودر پاپريكا| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت پودر پاپريكا-قيمت هر كيلو پاپريكا-قيمت پاپريكا خشك مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 348 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587689

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .